Acil Çağrı Merkezi

Acil veterinerlik hizmetini tüm ülke çapında veren acilveteriner.com Sizin için tüm iletişim kanallarını açık tutuyor.

Teşhis ve Tedavi

Acilen hastaya ulaşılarak kapsamlı bir muayeneden geçirilip tedaviye başlanır.

Pet Cerrahisi

Kliniklerimizde donanımlı ekipmanlarla 7/24 her türlü cerrahi operasyonlar yapılabilmektedir.

Pet Ambulans

Tam donanımlı pet ambulans ve ekibimizle sayesinde acil hastalarımızın anında yanında oluyoruz.

Koruyucu Hekimlik

Sevimli dostumuzun sizinle birlikte geçireceği ömrün kalitesini üst seviyede tutmak için koruyucu hekimlik çok önemlidir.

Laboratuvar Hizmeti

Makroskobik ve mikroskobik teşhis yöntemleri, hastalık test kitleri ve laboratuar muayene yöntemleri kullanılmaktadır.

1996 yılında hayvanseverlere hizmet vermeye başlayan klinikte 15 yıldır nitelikli veterinerlik hizmetini ilke edinmiş olan kurumumuz, Acil Veterinerlik hizmetlerinin Türkiye’de gerekliliği ve ihtiyacını görerek şirketleşmiş ve kalite standartlarına daha uygun ve hayvanseverlere güven veren bir yapıyla onlara daha iyi ve hızlı hizmet vermeye başlamıştır.

• Teşhis ve tedavilerimizde, veteriner tıbbın tüm olanaklarını olabildiğince siz hayvansever dostlarımıza sunmaktayız.
  • Türkiyenin her yerinde kurumsal uzman veteriner hekimlerimiz ile acil veterinerlik hizmetini size sunmaktayız.
  • Hedefimiz, evcil dostlarımızın 7/24 yanında olmak onları hayata bağlamaktır.
  • Vizyonumuz, kaliteli ve standartların üzerinde sağlık hizmetini acil ulaştırmaktır.